En helt vanlig tanke..

Vaknar med ont i halsen, snorig & allmänt down i kroppen.
Så låg lit extra i sängen, till efter 8.
Sen blev det den kortare promenixrundan.


Och på vägen kan man tänka på väldigt skumma saker.
Helt oviktiga saker.
Som varför cykelljusen har tre ljus. Som riktiga trafikljus.
Plus att de har en till som jag inte vet vad det är till för.
Men de har iaf oxå rött, gult, grönt.


Så när det är på gult, då ska det alltså förbereda sig.
Sätta sig på cykeln, börja varva. Trappa så fort så att inte rör sig.
Å PANG grönt, fort som bara attan över på andra sidan..


Jag vill oxå ha ett gult ljus.
Jag vill oxå hinna värma upp.
Börja trappa på stället lixom..
Detta ska vi nog kunna fixa :)

 

Nä nu blir det frulle sen fixning. För later on ska jag träffa Josse för lunchis. :)

På återseende!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback