boring, boring...

Igår spenderades hela dagen med familjen Boije/Wennberg.
En mycket trevlig dag.
Vi fikade o myste i BjörkbackaParken. Jag, syster,Elina o Isak.
Det var en evigt fajtande om kakor, glass o bara allmänt tjurande haha.
Sen tog jag bilen hem till dom o fick riktigt goda hemmahamburgare.
Ja, jag snål åt på dem även igår :P
Sen busade jag å Isak.
Han lärde mig en massa trix på stutsmattan, jag var tydligen ganska bra:P
Men värre var det på fotboll haha fy fasiken alltså. Jag har inget bollsinne. Alls.
En 6-åring slår mig lättplätt.
Vi planerade även för en natt med moster i hennes lägenhet.
Isak o jag ska ha en myskväll bara vi. Lillasyster blir ju liite jobbig ibland tycker han..
Så han bestämde att han ville ha pannkakor, med glass, grädde o sylt.
Sötkillen.
Sen skulle han kolla film heela natten, haha yesbox.

Efter jag å syster kollat en halvtöntig tjejfilm, som ändå var hyffsat bra, ätit typ av allt i kyl o frys så var det dax att åka hem.
Det var mörkt o kallt.
Hade nästan glömt hur det var att köra i svartnattamörkret.
Det var lite creapy faktiskt.

Men dagen var en bra dag:)
Lycka!


Idag är det jobb från 12 till 21.
En lång dag med andra ord.
Men det kommer nog gå bra.
Måste leta fram lite mat oxå. Middag. suck.
Men först frukost.
Sen ska jag ringa runt till arbetsförmedlingen å sånt trams.
Fyy vad jag hatar allt sånt.
A-kassan, arbetsförmedlingen ja det är så jäkla knäppt så man blir arg.
Alla säger olika och allt är så krångligt.
Och om man säger att det är krångligt så får man till svar.
- Ja jo det är lite kneigt....

Hmm ok..Tack Tack.


Jäjä. Tillslut blir det nog rätt.

Men som sagt nu frukost.


Jag saknar min mamma, pappa, min kärlek o mina vänner.
Idag känns det ensamt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är ju din stalker så jag finns alltid nära dig. ;) Nästa vecka kommer jag som ett lastat skepp! Puss

2009-08-20 @ 19:17:24
Postat av: Minna

Jag är ju din stalker så jag finns alltid nära dig. ;) Nästa vecka kommer jag som ett lastat skepp! Puss

2009-08-20 @ 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback