Autumn..

Är den här nu??

I luften känns det verkligen som så.

I mårse när jag vaknade så sken solen. Yes, tänkte jag. Bara en t-shirt och kortbyxor till promenixen idag:)
Men säkert, vem försökte jag lura.
Det blåste ju nästan småspik.
Luften är kall o rå.
Även nu ikväll kan man nästan känna hur det luktar höst..
Samtidigt som det är exktremt jobbigt med mörker igen så tycker jag det är mysigt.
Man får handla lite nya fina kläder, tända ljus, fina lampor o mysa i goda vänners lag med te..
Det blir som lite mer mysigt. :)
Men jag gruvar mig faktiskt grymt mycke inför vintern av nån konstig anledning.

Ja men som sagt, jag tror det börjar bli dax att plocka bort sommarklänningarna o fram med långfillefjongerna med hjärtan på ;) eller vad säger du Josefine? Kanske en lite fika träff i dem? :P
Är det nåt jag gillar i "klädesväg" mer än min pyjamas så är det mina snygga långkalsonger.
Känner man sig inte hemma då, då vette tusan alltså..

Ikväll blev det ännu  en trip till familjen Boije/Wennberg.
Våldsgästade dem även igår :P.
Det är som mys att göra det ibland.

Och vid kvällsfikat så höll  jag o Isak på att diskutera en väldigt jobbig sak.
-Susanne, kommer du få  några barn?
-Ehh ja joo det kanske jag kommer. Om jag gör dom så, hehe..
-Men hur gör man barn då?
-Ja alltså Isak när du blir större lovar jag att jag ska berätta för dig hur det går till. Ska tillåme teckna så vackert för dig. Men jag tror vi väntar några år till..
Sen surrade han om att jag å Fredrik kan väl bara gifta oss o skaffa barn..
-Ni gör väl dom hela tiden säkert?
Haha alltså barn är väl för rolig dom..

Nää men nu måste jag sova.
Ska upp i morgon och ta i tu med min avbrutna sko.
Min nya svarta sko, vanliga svarta tygsko. Som jag haft kanske 3-4 veckor är av under. Rätt igenom sulan å allt.
Jag är sååå sur. Varför händer detta alltid mig. Ja mena så orädd om mina skor är jag inte.
Och ingaklump fötter har jag heller.. Jäkla skit sko.

Nej men sov gott alla!





Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Ja, hösten verkar vara här.. rå jävla kylan har kommit. Åhhh jag tycker det är SÅÅÅÅ tråkigt!! Jag vill ha klänningar & kjolar & bli brun. Sommaren här har varit värdelös. :(



Så det är dags att ta fram långballningarna nu. :) haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback