Veckans regndroppar..

Även idag träffas man av ett x antal blöta droppar när man springer mellan bilen och jobbet.
Gillar det inte lika mycket idag.. Men känner att jag skulle kunna sitta ute på inglasningen, men infravärme, en filt, bra sällskap och en kopp te kanske. Vet inte med det skulle bara vara så mysigt.. Att lyssna på regn är ju faktiskt väldigt avkopplande.. Sålänge man får vara inne..




Igår gjorde jag inte alls det jag hade tänkt mig.
Efter middagen satte jag mig med matten en stund sen kände jag hur ögonen blev tröttare och tröttare. Jag trodde jag skulle somna direkt över böckerna.
Så jag la mig i soffan en sväng.. Toksomna i typ två timmar. Men var så grymt skönt. Att bara somna. Minns inte sist jag sov så där på dagen..Ska inte göra det till någon vana, för det brukar egentligen inte göra en piggare.. Men nångång i bland kan väl inte göra något :P..

Ikväll tror jag det blir annat. Hoppas jag. Jag måste verkligen göra allt annat som jag inte gjorde.
Träna på dansen o fixa outfiten som inte alls är klar. Den blir som inge bra. Är nästan lite små sur.. Om jag nu ska skämma ut mig kan jag väl få vara snygg när jag gör det.. Jäjä, jag måste lösa detta ikväll..



Fy är inte alls på humör idag.
Känner mig helt nollställd.

Trist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback