Upp, upp å hej!

Anledningen tror jag att man är på bra humör när man vaknar är för att man somnade på bra toppen humör.
Igår hade ju jag umgåtts med superbrudar och även haft ett ganska långt och bra samtal med min pojkvän.
Så jag somnade med en bra känsla i magen.
Och vaknade på hyffsat bra humör. Jag kan egentligen aldrig vara riktigt på TOPP på morgonen, utan så där halv bra eller helvresig. Som jag nämt tidigare har jag inte jordens bästa morgonhumör, därför pratar jag nästan inte alls den första timmen, mer än med mig själv då:P
Ja iaf, så  var/är jag på topp. Jag känner mig som glad bara. Och jag älskar det.. Sen kommer vår massörska här på jobbet springades o undrar om jag vill ta tiden som just blev ledig.
Jaa! Det vill jag gärna!
Presic innan lunch oxå. Perfekt prickat. Ja men det är ju som meningen att jag ska vara glad idag.
(Kan ju dock erkänna att min arbetsmoral är låg idag. Ber om ursäkt för det)

Men sen ringer det en kund. En gubbe. Som till en början låter trevlig. Sen inser jag att han pratar skånska. Vilket jäkligt svårt att förstå ibland. Sen blir han mer och mer ja, jobbig.. Börjar som ja dumförklara lite smått.. Ord som bara gör en lätt irriterad.. plus att jag inte då riktigt uppfattar heela tiden vad han säger..Han pratar å jag kan ana att han börjar tugga fradga på andra sidan luren..
 Ja det var dagens första, motgång kan vi kalla det. Men NEJ tänker jag. Jag ska INTE bli upprörd eller på "dåligt" humör över detta.
Jag "skriker" av mig lite smått efter jag lagt på luren. Sen är det bra igen:D.
Så detta ska fortfarande vara en upp, upp å hej- dag!

In your face asshole!
Mohahahaha!





Förresten så kika in på min kusin Carina Knutssons blogg på lokaltidning.se
Sen ser nog hennes glada ansikte så ni kan klicka er fram. :)
Hu e ju som rolig en danna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback