Trots att..

.. jag idag har haft matteprov som gick getpung så är jag på bra humör.
Det kändes ju skönt ändå att få det gjort.. Men resultatet vill jag helst inte veta faktiskt..
Tydligen har min hjärna inte utvecklas något alls sen jag gjorde detta sist..
Snarare tvärtom. Kan nästan känna hur det börjar bli till en blöt tvättsvamp där inne, skvalpandes i vatten..

Jaja men som dagen har gått fort eftersom jag inte kom på jobbet förens 11 och jag har som vanligt inte gjort särskilt mycket.. Men men that´s life..
Ikväll blir det ingen workout, ska hjälpa mamma att tvätta bilen, sen räkna matte ofcourse eftersom jag snart har prov igen..
Kanske blir ev. lite träning på våran streetdans som vi inom kort, kort, kort ska ha uppvisning på.
Det jag kan nämna är att det är nästa vecka iaf.
Jag kan inte dansen helt korerkt, eftersom jag var på date sista gången som dansen var. Så ja de nya stegen sitter inte riktigt som de ska. Damn it! Men jag ska träna, träna så att det klaffar bra.
Plus att jag måste kolla outfit oxå.. Har lånat Fredriks kostymbyxor så jag ska prova dem i kväll.



Har nyss kommit från min promenad. Skönt väder ute, äntligen börjar våren komma :D

Nää nu är "fantasin" slut.

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback