Slöis..

Fy känner mig riktigt slö nu i kväll. Orkar inte ta mig för det jag borde. Började lite smått med matten. Men när man kör fast det första man gör är det lika bra att skita i hela alltet..
Och jag vill äta massa onyttigt. Mackor, oboy, godis,glass kakor, AAA mums säger jag bara..G
Give me.
Men i stället drack jag blåbärste o knaprade crisp. Nääästan samma..




I morgon bär det iväg till Hoting.
Och jag hoppas på en kanon dag på lördag med Fröken Larsson. Var ett tag sedan vi umgicks, så det ska bli skoj.
Vi ska göra det vi gör bäst.
Vild å vacker.
Sitta på nån stubbe, pall ja whatever en smarre, sol å sen är livet underbart.. Plus att våra boys är i närheten så man kan smacka på dom en puss då och då.. Sweet!




Ikväll har jag snabb surrat men my one and only Ms Madeleine Borg.
Det var mys.  Synd att det är ganska stor skillnad på tiden. När hon ska gå på skolan, ska jag lägga mig.. Men några ord hann vi byta med varann.
Saknar henne massor.. Var längesen vi hade våra långpromenader med en massa toksurr, som lättar hjärtat.
Det skulle jag verkligen behöva just nu..


Gammal bild på mitt lilla fisfjun:D

......


Nää men om man ska ta å säga godnatt nu..
Snabbis prat med Fredrik. Han å hans polare har grabbkväll i kväll så jag antar att det blir ett samtal eller två i natt oxå.
Jippiekayey!:P


God natt you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback