Oh lordi..

Men herregud vad jag gäspar idag!!
Jag trodde jag sov i natt men nåt annat måste ju har hänt eftersom jag känner mig så himla trött... Undra vad?

Jag antar att denna fredagkväll kommer bli exmtremt lungt. Jag hoppas nästan på det. En soffa, en film, en filt och en pojkvän. Ja det är allt jag behöver right now.. :)

Idag är det löningsdag. YES! är mitt ord. Det är behövligt.. Meen, vi har inte fått den än. Ingen här hos oss på kundtjänsten. Anlddningen är ju att vi har bytt chefer, eller vad säger man. Vi heter inte Itella AB längre utan Ageris AB.
Och då ändras ju alla system o vi får då lön från Ageris inte från Itella. Och de verkar inte ha fått till detta än riktigt.
så nu är det hopp om livet och vi hoppas att pengarna kommer in nu på eftersmiddagen. Annars kommer vi kick ass..
Crazy är bara förnamnet. Så det är bäst för våra nya ansvarstagare att de ger fixar det här idag!

Vattnet på jobbet är brunt. Bajsbrunt. Med klumpar i.. Fräscht! Men det luktar jord. Så vi hoppas ju att det itne är något annat äckligt. Men dricka vill man ju nte direkt. Tusan, jag som börjar bli så duktig på att dricka vatten.. jaja det löser sig väl:P..

Nää men nu ska jag äta en äppelbäppel.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback