Lugn å fin nu!

Idag var det mattetime igen och jag blir inte ett jäkla smack klokare. Jag kommer inte direkt längre fram i boken. Eftersom jag kör fast heeela tiden. Det är så svårt att komma vidare då. Ingen som kan hjälpa mig heller. Inte hemma iaf..Åhh inge roligt de hära..

Ja i morgon är man ledig. Skönt! Men det är ju som ikväll det är självaste valborgsmässoafton, som man ska göra något.
. Och den blev inte alls som jag tänkt mig. Not at all!. Det verkar som att jag ska sluta planera saker... För det slutar bara med att jag blir besviken för att det inte blir som jag trott.
Men jag tycker om att veta några dagar innan vad som ska hända. Vad man ska packa, vad man kan se framemot, om man kanske måste meddela andra om dessa planer m.m
Jag blir bara så himla frustrerad när man försöker få fram nåt från nån och som bara säger, men det kan vi väl ta i morgon, det är ju så länge kvar...Och då är det i morgon dagen som man ska planera fram.
Åhh, det nästan kokar lite i mig då.

För då blir det ju att man ändå planerar lite själv, för att få lite struktur på det hela. Sen ringer personen som man tidigare försökte få ut nåt å säger nåt heeelt tvärtom än vad man kunde tänka sig.. SUCK!

Men jag försöker lugna ner mig, andas och vara tyst. I hopp om att jag ska vips ändra åsikt eller den andra personen vips få framförhållning och raka svar. Inget av det kommer hända. Så det slutar med att jag sitter tyst ganska länga, haha..
Men men efter ca 4 samtalet brukar det ju lösa sig. Men ja.. Frustrerande.

Åhh kompromissa är ju ett jäkla helsike..

Å just idag känner jag bara för att skrika.
Bara ställa síg mitt ute i ingenstans å skrika.
Förstår inte riktigt hur det ska lösa problemet egentligen men konstigt nog känner jag för det.
Vet inte vad jag ska skrika för, åt.. Men jag har bara en liten ilska, och ledsen oxå..
Haha humörsvängningar kan man säga. Angtingen vill jag skrika eller gråta. Kommer sluta att man brista ut i gråt.
Tjej som man är å allt. Crap!

Surläppen och tårarna är framme.

Vilken jäkla skit dag det är visade sig att bli.

Ska ta fram alla postiva tankar jag har (3 st) och älta dem tills humöret återgår till det normala och kanske jag kvällen är räddad..

Håll tummarna peeps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback