Fredag heeela dagen!!

Men wihow, skål  för tusan det är ju fredag!
Men det känns ju inte, att det är fredag alltså.. Men det är det. Belive it or not.
Så kan man vara annat än att vara Happy :D



Idag är det lite utav storm ute. Jäklars vad det blåser. Nästan så att min tunika flög upp, haha. Kul om jag visat lite utav "hyllan" no thanks.


Idag till lunch blev det en kyckligsallad, utan pasta då ofcourse. Körde som en tooka både till och från byn. Stressad kan man säga. Men jag hann slänga i  mig den. Sen blev det även en chokladboll, tihi. Å jag tänker inte ha dåligt samvete för det. Jäklars heller. En boll måste man ju få äta någång ibland.

Som vanligt efter jag ätit låter min mage som ett jäkla jetplan. Eller som att den pratar med nån. Och med vem kan man ju undra för jag tänker fasiken inte svara. Total ignoration. Inte för att det hjälper men..
Det räcker att jag pratar med mig själv, måste jag börja prata med magen nu oxå? . Jobbigt är det iaf.

Idag ska jag inhandla en present till Isak som fyller hela 6 år på söndag. I min lilla hjärna går inte detta ihop.. Det har gått så himla fort. Han är ju ingen liten kille längre.. Min lilla plutt som man pratar bäbis språk med..
Så eftersom han börjar bli så stor ska han få en klocka. En cool klocka. Är tanken iaf. Så jag hoppas att jag hittar en.


Men jag har inte så stora förväntingar på ströms utbud faktiskt. Men hoppas, hoppas, hoppas att jag hittar nåt bra.

Nej men ma råkes later!







Man kan inte välja när och hur man ska dö. Det enda man kan bestämma är hur man ska leva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback