en "vanligt" torsdag

Idag har jag hälsat på madde en sväng. Toksurr å lite tårar blev det.. Sen for vi en sväng till hammerdal. För madde skulle köpa lite grejer på salong Helskön..
Sen handlade jag lite mat å for hem..
Det var väl min dag...
Inte så mer pass intressant än så..

Imorgon ska jag å mamma till pappsepuppsen, bara över dagen..
Är skönt att få sova i sin egen säng. Å försöka hitta varadagen här hemma.
Inte för att det är så lätt direkt men..

På lördag kanske det blir hoting.
Herr Bergman ska ha kalas middag..:D
Men vi fårse hur jag gör. Beror på lite gran. Ska till pappa igen på söndag så ja.. Måste försöka planera in lite.
Men det blir nog ganska lungt för min del vilket som.

Har så himla ont i huvet alltså.. Kom som en klar blixt från ovan.
Och är trött hela tiden.. Fatta inte vad felet är?..
Känner mig bara helt utmattad..
Men skulle behöva göra nåt.
Bara göra nåt.
Men kan inte ta mig för..
Kan inte ta tag i mig själv helt enkelt..
usch..

Men nu när jag vet att jag ska vara här i Ström ett tag ska jag nog kosta på mig ett träningkort på pigg å frisk.
Och kanske läsa upp lite ämnen..
Ja måste ju hitta på med nånting...


jaja ma råkes.

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback