Följ min vardag i kaos..

Det går inte i ord beskriva hur mina känslor går upp å ner hela tiden..
Fort man kommer från pappa känns allt jätte konstigt och inte alls bra..
Å idag sa han tillåme själv att det här inte kommer gå nå bra... Mmm, det kändes lite jobbigt att höra.
Men med denna sjukdom medföljer även depression, suck alltså.. Men tänk att gå från att kunna göra allt å vara en frisk människa till att inte kunna göra nåt själv. Måste hela tiden förlita sig på andra..Inte konstigt man blir deppad..

Och i fredags när vi var dit var det ännu jobbigare. För han var så olik sig. Så förändrad på nåt vis..
Blicken i hans ögon lysde verkligen inte av lycka eller glädje. Han såg bara ledsen å bitter ut. Men jag förstår honom. Men jobbigt att se. Å han blir så liten.. Bara tynar bort...

Men det är tur att vi har varandra, vi pratar å ventilerar oss hela tiden. Vilket gör att hoppet åter igen byggs upp..

Men tänk om han bara blir så här..Aldrig någonsin kommer kunna göra nåt själv..
Det är inget liv.. Absolut inget liv som min pappa vill leva.

Uscha man vet inte vart man ska ta vägen snart med alla tankar å frågetecken..
Har ju själv utvecklat kronisk huvudvärk och ja man är ju inte särkilt glad direkt  heller, så ett lyckopiller kanske tillåme jag skulle behöva..

Det är inte många som egentligen kan förstå hur allt det här känns och är. Ibland vill jag bara skrika rätt ut...

På onsag börjar jag på sema eller Itella som det nu heter, shit dom byter ju namn jämt..
Ja men det känns väl bra, att få in pengar å så. Men ja känns ju oxå som ett stort steg bakåt. Å bara konstogt å jobbigt.
Har en stor klump magen. Eftersom arbetstiderna är ganska lång så blir jag bar orolig när jag ska honna träffa pappa å få ihop allt till en vardag.. Å Fredrik, känns som om han blir försummad..
Blä, jag inte vart jag ska ta vägen..

I morgon ska jag försöka skriva om nåt annat.. Nåt roligare. Men inte idag..

Tack för mig..
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Erika

Susanne var köpte ni biljetterna till terry evans!? står inget på hemsidan heller :-(

Postat av: Erika

Jo nu har jag skickat och frågat och dom var slut :-( men hon skrev upp mig på en lista om det skulle komma några återbud!

2008-10-02 @ 14:40:17
URL: http://erikabolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback