Snälla, spola tillbaka tiden...

Jag fattar ingeting. Det är som att leva i en dröm, i  en mardröm...
Hur kunde det här hända?
Varför?

Alla problem som man innan haft verkar inte längre så jobbiga..
För att mitt liv håller just nu på att rasa samman från ett helt annat håll än vad jag trodde..

Han har lixom varit mitt allt. Jag kan inte se ett liv utan honom.
Men förmodligen är det just vi måste. Det är det som vi sakta blir förberedda på..

Jag fattar inte!!

Och jag har föralltid mist mitt förtroende för läkare, sjukvården och allt som hör till..

Tänk om. Bara tänk om..

Vill spola tillbaka tiden. Vill att det ska vara som förut. Som det jag hade.

I can´t handle this..



Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback