Kackerlackinvasion...

Josefine.. Sofie.. Guess what, färöarna har fått en liten kackerlacksinvasion.. Haha, jag var faktiskt tvungen att skratta lite..
Det var ju två av våra toppämen på utlandet. Kackerlackor och om gamlingarna verkligen kom från färöarna:P
Jag måste ta reda på lite mer om färörna alltså..Jag vet inte varför jag är så besatt av ju färöarna..

Gårdagen blev rätt så sen. Kom inte hem förens efter halv 2 nångång. Men det är ju som vanligt att när jag å Madde sätter igång att prata ja, då finns det ingen hejd:P..
Men det var en mycket bra kväll..
Fruktsallad, vaniljyoghurt och kärleksfilm;D

Men shit det kommer verkligen många födelsedagar nu fram över.
Först Madde som fyller 21 år på torsdag. Kalas till helgen alltså.
Sen Sandra som fyller 32 år ännu nästa torsdag. Då blir det mer tårta..
Å sen har vi ju lilla Josefine som snart ska fylla 20 år!! Det är ju händelsen nummer ett.
Hmm, undra vad som händer då.. Mohahahahaha!!:p..


Har nyss vare å promenixat jag. Å då gick jag åt andra hållet eftersom det är älgjägare längt hela vägen.
Jordens sämsa jaktlag måste det där vara.. Ja men då var det en massa bärplockar i skogen i stället åt det andra hållet som skrämde livet ur mig... Haha, farliga skogar det här:P

Nää nu har jag inget mer att tillägga.
Goodbye! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback