det senaste nytt...

Yes, äntligen helg. Skönt! Fast den kommer gå ruskigt fort som vanligt... men men..
I helgen kommer Aspåsboan, fart å fläkt kan man säga:D.. Fredrik ska vara med oxå ikväll å härdas med alla..
Sandra har som itne träffa han så mycket än.. På dunder tror jag det var.. Spännande.:P

Åh Fredrik har hyrt bruden bäste man som jag ville se. Bara sådär.. Utan att jag hade sagt nåt.. Bara nämt det förut för längesen..My baby:D

Dagens citat: Men vad ovanligt ljust det är här inne... Gud måste vara med oss:D.. haha.
Dagens konstigaste: En gubbe som ringde å bråkade om att det inte var ett mellanslag i hans postnummer ex 833 34, utan det stod ihop som 83334.. Hmm okej, det gör ju som ingen skillnad.. Så varför slösa energi..
Dagens nynnande: Pinks nya låt.. hmm vet inte vad den heter.. I´m still a rock star, I´ve got my rockmoves and I not need you tonight!!..

Igår var vi till pappasen. Var så längesen jag träffade han känns det som. Känns alltid så långt bort när det bara blir en gång i veckan nu typ. Men han var lite piggare iaf.. :D.  Å mamma var halv jobbig som vanligt å skulle klippa, raka å ja vara lite besvärlig. Men han var mycket gladare. Haha å det ser som så sött ut när han ler å bara ena mungipan åker upp. Eftersom den andra sidan är förlamad. Men han är olik sig. Så mager. Å det är som att riva ut sitt eget hjärta varje gång man ska åka därifrån. Och nu i helgen när sandra å dom skulle hit å ingen kunde som komma å hälsa på han kändes det nog lite extra tungt. För både han och oss.. Usch... Vi fick se en film oxå. Om stroke, vad det är, rehabilitering, vad som händer efter å ja sånt. Man kunde faktiskt de mesta redan.Skälvlärd har man blivit på detta område.. Men kändes bra att se dom som blivit frisk. Å någorlunda som förut.. Men det var som jobbigt oxå. Helda den dagen fick jag bita ihop, andas djupt, tänka på annat för att inte börja gråta..Mm, det är riktigt jobbigt att se sin pappa sådär.. suck!!
För tänk om det är så att det aldrig kommer bli riktigt bra...Att ha pappa på ett hem, kanske på solbacken skulle vara extremt hjärtrivande.. För det är inte min pappa..Så vill han inte ha det..
Usch, tusen frågor å det ända man kan göra är att vänta.. Leva i ovisshet är ju jävligt jobbigt!!

Nää men till nåt annat.

Jag hungrig! Varför kommer aldrig folket. Jag å mammsen är ju lite ensam..:P

Jäjä, men vi höres!
Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback