oh lordi..

oh lordi.. Idag är det inte rikgtigt min dag.. Eller den är väl inte jätte hemsk men bara halv knäpp.. Mitt huvve är i kaos. Det ringer hela tiden och,  jag känner nästa hur magsåret börjar växa fram..
Ring. Ring. Ring!!!

Ja men största delen av dagen är ju redan gjort som tur va:D
 
Fredik kommer få vara själv med mammsen idag en stund. Eftersom jag slutar halv fem å han fyra..
Yeah! Good luck to him:P nädå det går säkert bra..
Mamma hittar allt på en massa små uppdrag han ska göra..:P
Han är vår nya fixarfrasse..

Ja men helgen skulle jag ju ha sagt några ord om..Men tror jag måste göra det nån annan dag.
Hinner inte riktigt nu. Men den var bra:D Plus att jag kom ihåg att ta med kameran:D wihow!!:D
Så möjligen några bilder kommer upp senare:D


Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback