Jobbelijobb..

Japps nu har man haft sin första jobbar vecka på Itella, eller en halv jobbar vecka iaf. Började i onsdags.
Det går väl hyffsat bra. Är flum och kanske lite too flum ibland men så är ju jag helt enkelt..
Men en del som ringer är riktigt knäppis faktiskt.. Men men det är ganska kul ändå :P

Fast jag vet som inte vilken anställning jag har. Eller lön å så.. Haha, men det ska jag ta tag i på måndag.
Cheferna har lite annat på huvet just nu. En massa möten å grejs...A crazy life:P

Ja då var det helg. I kväll blir det lugnt. Ätit god middag, fläskfilé inbakad i smördeg och potatisgratäng. Mums!!
Sen blir det nog bara lite chillande... Orkar som inte med nå väldans stojjigt. Fast en gosimys skulle jag haft, men han tog å tog å drog till sin andra loove... Mm, ni som känner han vet vad han håller på med just nu som förtillfället väger över mig:P...Bad, so bad!!
I morgon blir det en sväng till pappsen ska bli kul. Känns evigheter sen jag träffade honom.. På kvällen vet jag inte. Finns dom som försöker övertala mig till utgång. Men vet inte riktigt. Måste isof på bolis å hitta en outfit å det kändes så himla jobbigt... Men man vet ju aldrig med mig:P

Nää men om man ska kanske.. inte göra nåt:P

Hejsvejs!

pussen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag o Axel kommer till Ström imorrn så du vet;) hihi!

2008-10-03 @ 20:23:40
Postat av: Jennie

det vore awesome om du kom, jag ska till ström och sen åker ju ja, kom och träffa mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback