Fighter..

Japps, då har man svettats lite å rört på muskler som man inte fungerat på ett tag, haha..
Men ack så nice det var.:D
I morgon vill jag på två saker. Men tänkte att jag inte ska ta ihjäl mig första veckan kanske, så blir nog bara core på planeringen tomorrow.. Nästa vecka när mina muskler, kanske bara kanske börjat hängt med lite kan jag tänka på att ha båda, vad det nu var för pass jag ville ha:p
Men ja nu har jag ett löpande kontrakt iaf..
Blev typ ett halvårskort ändå. Men betalar en viss summa i månaden.
Blev tydligen billigast så då litar jag på det:P
Är det nåt man ska spendera sina pengar på är det väl sin egen hälsa:D
Plus att jag solar för billigare pris, åh yes!!

Okej, tisdag i morgon..
Ny dag.
Nya tag.

Nu har jag fått msnat av mig lite oxå på josse, så nu kanske man kan släppa helgens misstag.
Haha, åh jösses. Ska man skratta eller gråta åt sig själv alltså..

Nää men en dusch kanske itne skulle sitta fel.
Jag har en tendens till att inte kunna göra det påengång jag.
Don´t know why, men lite äcklig e jag allt..:P

Jäjä, see you tomorrow:D


Jag tycker om mina nära å kära.
Tack för att ni faktiskt är så bra som ni är.
Även om jag inte säger det så ofta.
Pussen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback