:D

Denna vecka har varit ovanligt bra faktiskt.. Trodde inte det men jodå..
Å snart är det helg. Eller jag har egentligen helg i morgon, ska till pappa så jag är ledig:D..
Känns om en evighet jag såg honom, så det ska bli roligt:D Å  jag ska åka in tidigare med bussen för att kolla läget på stan å så..

lördag är det fun fun fun som gäller:D
Utklädning, alkohol och bra vänner. Kan inte bli bättre!!
Fast jag är lite osäker på min outfit. Vill som inte vara töntig eller ja hur jag ska förklara det..
Men men ska försöka komma ihåg att ringa Josse ikväll oxå. Har försökt nu i två kvällar men det har bara ramlat bort.
Å nu håller jag på för fullt med deras presenter. Har hittat lite småprylar men inget bra å tror inte att Jörgen kommer uppskatta det hela lika mycket:P så svårt detta..
Jag skulle vilja göra nåt kul.
Nåt med en massa skojsiga.
Bara lixom kolla bio, äta gott å mysa.
Saknar tiden då man gjorde saker.
Hmm, nån fler som tycker att det lät som en bra idé??:D
Men alltså kan man inte bli galen på Greys så säg..
Ibland är ju den serien helt av banan..
Men jag måste kolla ändå.
Neej! kom på nu att jag missade bonde söker wife igår. Damn it!

Jag vill inte vara en sur, arg, ledsen.
Jag vill kunna kompremissa och se saker från ett bra håll å helt enkelt vara underbar.
Men ibland förstår jag inte varför de ska vara så svårt..
Varför jag är som jag är eller beter mig som jag gör.
Men är det så att det verkligen bara är jag?
It takes two to tango..

See you later peeps!

Hugs/ Susanne

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja men lätt ;) Länge sen man hittade på ngt sånt nu!

2008-10-23 @ 21:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback