Batwoman...

..Ja det är mitt kall i livet:P..
I helgen kunde jag både flyga och gå genom glasdörrar, haha trodde jag ja:P
Nää men jag är ju helt enkelt inge smidigare, fast jag hade en batwomen dräkt på mig:P Oh lordi..
Men det var himla skojsigt 45 års kalaset, massa fina utklädnader å tokerier:D
Bilder kommer inom kort på bilddagboken..

Idag har jag haft en riktigt lessmåndagsdag.. Det bara blev. Men men snart är det över.. Men först ska jag på pigget å boxar ner madde haha:P


Ibland blir jag så himla beviken på mig själv.
På andra... Fast ändå mest på mig..
Och nu för tiden måste jag har världens dåligaste psyke.
Värre än någonsin. Vet inte hur jag ska ta mig till. Försöker skärpa till mig.
Men nää det bara brister och alla känslor svämma över.. För inget, för allt.
Och såklart när det inte ska det..

Och ibland blir jag så himla less på nå vis.
Vissa skämt kan man inte höra för ofta.
Eller höra hela tiden att man gjort si och så..
Ibland får det faktiskt bara vara nog.
But I guess im the joke of the day... Again.


Aaa snart är det julafton... Shit. Å nyår, vad händer då??
Planer måste börja göras..
Kom igen nu babes!!


Nää nu ska ajg göra mig i ordning för att boxas... :D
Hejsansvejsan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback