why?

Ibland undrar jag mig på vissa människor.
Jag blir så irriterad. Varför lägga sig i?
Det jag skriver det jag gör på min blogg ska ingen annan lägga sig i.
Man behöver inte kommentera, ha en åsikt om nåt.
Jag har mitt liv och det är just nu som en berg å dalbana.
Och en ynka liten 'dum' kommentar kan förstöra det mesta.
Så varför ens yppa sig..
Nää uscha alltså..


Den här eftermiddagen har bara varit ballig.
Var less less å åter less på allt folk som frågar, säger å tänker konstigt.
Men ja förmodligen är det väl jag som är mest konstig..
Men ja denna dag har varit lejjsam..
Ibland blir man ju bara så. Man vill släppa allt, springa hem å lägga sig i soffan under ett stort täcke å kolla på en bra film.. Men ja en bästis eller en pojkvän breve sig..
Bara inte tänka alls. Ja det bore skönt. Att inte tänka.
I helgen ska jag föröska släppa vissa jobbiga tankar å bara vara. Vara för stunden..

jäjä, dravelmomma är i farten..


Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback