Susses lista...

Tre saker man aldrig ska säga/göra i sängen med en kille..

1: Små sjunga fyra sekundern underbart är kort, alldeles för kort, lalalala..

2: Säga: Påminn mig om jag att jag måste hämta ut mina p-piller på apoteket i morgon, dom måste ha legat där minst 2 veckor, haha ops!

3: Säga: Jag ångrade mig, vi släcker lampan igen..

Haha jag har inte varit med om detta själv utan läst det i en tidning..
Men kollade just på Misses lista, så fick lite insperation.. Haha hon e ju för bra alltså.


Iaf så e jag smått gruvsam på morgonedagen..
Då ska vi ha några peeps från ehh huvudkontoret eller nåt sånt..
Iaf några som är i högre rang än mig. Å dom ska sitta å lyssna på våra samtal o kolla när vi svara på mail.
Som tur då är eftersom jag är ett ja rent ut sagt ett klant arsle så behöver jag inte ha nån sittkompis..
Men det blir liiiite problematiskt iaf, för jag frågar ju Emma o Madde ca 10000 frågor om dagen och om det ska vara fler som ska lyssna på mina frågor o fler personer ska inse hur faktiskt stupid jag är.. Jaa, då är nog min lysande karriär som adressändringsflicka över..:P Haha ja jösses...
Men ska nog iaf duscha och byta ut de kläder jag haft de senaste månaderna samma dag. Bara för att göra ett gott intryck lixom,:P
Men sen efter jobbet.. då kan ni aldrig gissa vad som ska hända..
Julbord!! Wihow!
Nog för jag måste erkänna att jag är liite kräsen inför andras matlagning för julmat men skit samma det ska bli skojs..
Bara göra nåt annat lixom:D

Sen så blir det en liten genomtittning i bennys lägenhet som ja, inte brukar vara det renaste.
För på fredag ska jag å Fredrik fly dit för å kolla film..Utan en mor, far å en bror flåsades i örat..:P
Okej, pappa är just för tillfället ganska oskyldig men men:P

Tänka sig att min baby är påväg hem nu.. snart. Han och Andreas har varit å hälsat på Jojje en sväng nu ikväll men sen bär det iväg igen mot Hoting.. Kära hoting:P
Jag längtar, jag längtar, jag längtar efter my looove.. Var ju faktiskt ca 2 veckor sen vi sågs..Mm, men men thats life:)


Jamen jaaa..
Dax för sängen tror jag..
Har som inget annat för mig..

Ma råkes!

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback