Seeg.

Har varit en halv seg vecka. Med migrän å krämpor.. Boooring som tusan..
Men men på måndag ska jag ta nya tag igen:D Med träning å allt vad det innebär..


Känns kontigt att inte få träffa Fredrik alls i helgen. Tycker synd om honom oxå som ska sitta i Stockholm helt själv.
Får hoppas på att han kan komma hem nästa helg då iaf. Men man ska inte vara säker..:(
Vi får väl kanske ha en date på telefonen eller nåt:P


Mesta delen idag har spenderats i posten, rätt så skönt. Man behöver inte tänka så mycket...
Jag å Anna rockade ju iaf där ute, haha:P..
Sen ploppade en annan postfigur upp helt plötsligt. Vilket gjorde mig rätt så irriterad.. Vet att jag inte borde men kan inte rå för det. Fast blir mest irriterad på mig själv att jag inte är/var en bättre människokännare.. Fy fan säger jag faktiskt..
Vissa saker önskar man att man kunde radera bort.. Eller ändra på.. Ähh, jaja. Det är egentligen inte jag som ska skämmas, tycker jag...


Igår hände en läskig sak. Mamma sa att hon ringt Pappa men inte fått tag i honom. De första sekunderna tänkte jag ja men han är ju i skogen så det är ju inte så konstigt... Sen pang som en blixt upptäckte jag mitt misstag. Tyckte faktiskt det var pinsamt, även bara för mig själv.. Uscha, kommer nog aldrig få detta i mitt huvud. Varje gång man träffar honom är som en ny liten chock.... Det går helt enkelt inte vänja sig vid tanken..

Nää men ska nog kika lite Vänner nu å kura ner mig i soffan.. Fryyyyser som en toka... Kanske en kopp te..

Bye bye!

// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback