ostbåge..

Dagens pass var bra.. Men man blir snabbt seg. Som en ostbåge. Men skoj som tusan:D
I morgon är tyvärr aerobicen och coren inställd. Ledarna är sjuk. Så hmm, jag å madde tar nog ett varv inne i gymmet istället. Elller nåt. Sålänge vi gör nåt iaf.:p

Imorgon jobbar jag halvdag. För pappa ska få komma hem över dagen på permis.
Ska bli kul:D Han tycker nog att det ska bli skönt. Uscha vad han är less.. Och jag önska att jag kunde göra nåt.
Men det känns som att man inte kan, inte räcker till på nåt sätt.
Å detta sliter ju fruktansvärt på oss som familj. Fy!
Olika åsikter olika tankar hela tiden. Det är väldigt väldigt jobbigt.
Och jag känner hur jag verkligen inte har nåt psyke eller energi kvar längre alls för nåt annat.
Minsta lilla problem o man bryter ihop. Minsta lilla tjaffs o allt känns förstört.
 Och jag känner bara att allt det andra måste flyta på. För att min vardag ska funka.
Men ja det är sällan.. Blir så irriterad, arg, ledsen, besviken om och om igen.
Och ja det är riktigt tröttsamt.
Ibland känns det verkligen inte som att man ska orka ta sig igenom detta.
Men man måste.
O mamma för henne är det ju tusen gånger värre.
Ja just nu är det tusen frågor men som vanligt inga svar.
Tiden får utvisa.

Nää nog med depptalk..
Ny dag, nya tag!


Nää men kanske man ska hoppa in i duschen..
Godnatt all of you.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback