I´m singing in the snow..

Vintern kommer ju med stormsteg, å då menar jag storm.. För ute blåser det som tusan.. Och en massa snöflingor.
Det är mys tycker jag.. Snöflingor..
Men konstigt nog syns ändå stjärnorna och månen, verkar ändå inte vara några oroliga moln på himlen.
Me love the stars. Skulle kunna titta på dom i timmar.
Vet inte varför men det är nåt med dom som bara ja..Får mig att hoppas.
Haha, ja jag vet jag är lite strange..
Förresten så har jag tagit fram min mysgosjacka..
Mmm, är så härligt att ta på sig den nu när kylan börjar komma.
Måste bara hitta en snygg halsduk nu då till den. Alla jag inhandlat den senaste tiden är ju helt fel i färgerna..
Jäjä..

Idag har pappsen varit hemma över dagen.
Som vanligt är det som en bergodalbana av känslor.
Upp, ner, hit o dit.
När han kommer är man så glad, men när han åker är man nere i det djupa igen.
Det är så svårt att se bortom allt det mörka..
Men jag är stolt, så stolt över min far.
Och som sagt jag tror, hoppas och vill att detta ska gå bra.
Det kommer göra det. Men vägen dit är längre än vad många tror.


Ja men det har varit en bra dag överlag tycker jag..
Blev en sväng på gymmet oxå.
Skönt men träningsvärk har jag som vanligt i benen and that I hate as hell..
Var ett ganska lugnt pass. Hade inte energin att pressa mig till blod å tårar. Så jag svettades mest.:p
Men ja jag gjorde det jag ville å kände för:D


Nää men nu blir det sängen känns det som..
Undra om Fredrik hade tänkt att ringa snart oxå:P

God natt på er!!
Puss















-Gumman jag vill flytta med dig..

De ordet fick mig att bli varm i hela kroppen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback