haha ops..

..måste göra en liten korrigering på gårdagens inlägg..
Det var my friend Josse som fick mig till insikt om en sak.
Jo men jag skrev ju att "om fem sex år ska man hitta sin drömkille, som man ska vilja ha barn och en framtid med"
Men jaa det kanske lät lite fel om man redan har en boyfriend:P Så jag menar ju inte så. Att jag inte tycker om min karl.
Men jag är lite så att jag vågar inte tänka/drömma om att jag å Fredrik ska leva tillsammans hela livet. Haha låter väl mega fjantigt men tillåmed i tankarna är det ett stort steg i livet... :P.Kan inte ta ut saker i förskott här..:P
Men en dreamguy är han helt klart min karl:D...



Jahopp då har jag fått det från mitt samvete, haha:P



Idag ska jag klippa mig.. WIIHOOOWW!!!

Om det inte blir bra kommer jag gråta hela dagen. Skit samma att jag pratar med kunder:P

I have problems too:P



haha jäjä.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback