Tjohoo!

Hej hopp alla glada..
Har kommer varma halsningar fran San Agustin!
En snabb update.
Forsta dagen brannde vi oss som toka. Iaf jag. Vilket leder till att jag just nu flagnar. `Jag kommer alltsa vara lika blekfis som ni andra. :P
Har kryllar det av kackerlackor, forsta natten dodade vi cirka 10 st. Suuuper ackligt. De var verkligen overallt.
Sen har det bara fortsatt med nagra varje natt. Vi ar fenomenal pa att doda nu.
Hmm vad mer. Det ar fint vader varje dag. Poolomradet dar vi hanger varje dag ar nice. Lungt o skont.
Vi har en katt som vi dopt till Tyra Banks som alskar att vara pa varan balkong...
Hmm ja men nu hinner jag inte skriva mera...

Ha det bra tills vi ses igen..
Vilket ár om typ nagra dagar.
Saknar er alla!!

Puss o Kram! <3

Kommentarer
Postat av: Livan

Hej vännen!
Låter ju som att ni har det toppenbra
(trots kackerlackor...uscha..)
Det är bara bra med mig, jag är på jobbjakt
och det är värsta sommarvärmen här! :)
Ha det super, så får vi höras mera!

2008-05-12 @ 00:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback