some day..

Nån dag ska jag förklara varför jag är som jag är.
Varför jag väljer att göra vissa saker eller inte göra vissa saker.
Varför jag ibland stänger mig inne.
Some day. Some day.


Solen skiner!! Men inte blev det nån grillning för det.
Planeringen gick i stöpet. Men life goes on. Kanske blir nästa helg iställe:D

Imorgon ska jag å mammsen fara till aspåsgänget. En liten suprise. Isak blev jätte sur att jag inte kom direkt till dom i torsdags. Plus att han tror att jag varit på disneyland, haha å då blev det ännu värre... Lillgubben min..


Alltså snart fyller jag 20 år. Helt crazy!
Och förresten bruds, det är premiär kväll på grandhotell samma kväll som 40års kalaset! wihow! :D

jaja men nu har jag inge mer att svamla om..
See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback