Onsdag..

Har inte varit inne på internet på tre dagar.. jösses!
Har inte orkat. Är mega trött ovh har ont i huvet jämt. Så det brukar bli ganska tidiga kvällar..
Jag börjar ju bli gammal nu:P

Har börjar into oxå at the new work.. Går bra.. Man märker fort att det inte alls är samma som jag varit på förut.
Inte samma skitjobb.. haha. (Ja vissa av er kommer fatta de där skämtet:P)
Men man är ju lite mer själv nu. Det är lite synd. Man kan som inte fråga nån om man behöver. Jäjä, det ordnar sig nog.

Idag är jag ledig. Sov till 9, åt frukost, kikade lite på tv. Sen ska jag ut å cykla, börjar bli lite less på att den där rundan så jag tänkte göra liite annorlunda... Sen blir det matlagning och hämta mamma till 16. Ja ett fullpackat schema:P
Tror jag måste ta å skaffa mig ett träningskort nu under sommaren. Kanske på pigget denna gång, lyxa till det lite...

Till helgen blir det nog kalas i Hoting.. Sofie har ju fyllt vuxen på riktigt nu så det måste ju firas:D

Det känns konstigt. Kan som inte rå för det. Bara gör det. Man som bara inte tillhör någonstans.
Nu blir det till att  planera sånt grejs själv. Men that´s life I guess. We are grownups now ..Det är jag som måste börja förstå helt enkelt. Börja inse att det är så här det kommer vara. Ska vara.


Nej det här har jag inte tid med.. Måse ringa chefen oxå. En av dom:P
See you later peeps!
Kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback