My first time....:P

Tjohooo!! Då har man varit första gången på bolaget.
Blev inte överdrivet mycker handlat direkt, men what a hell.. Nu kan jag ju handla varje dag om jag vill:P
Killen i kassan kollade väldigt mystiskt på körkortet, var på väg att lämna tillbaka det -Nä va fan du fyllde i går juh! Haha ja grattis i efterskott då :D..
Men att gå med the parent var väl inte så skojs. Fort ska det gå.. Men jag hann kolla lite gran på olika grejer.. Men det var ju såklrt mest sprit, tusan oxå! :P

Jag har som inte fredag i mitt huvud idag..
Inte alls fattat att det är helg.. Så nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på med...Joo en sak vet jag, att jag ska vara lite fyllechaffis åt bror å Thomas..Det brukar ju vara skit kul:p haha..
Jaja får se vad som händer.. förmodligen en ganska lugn kväll.. Med uppladdning inför i morgon:P


Jäjä, see you later peeps:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback