Lost in space..

Lost in  space kan man säga att jag är.. Alltså att jag har jobbat på den avdelningen flera sommrar är ju helt ofattbart. Fast då var det nog inte lika crazy.. Men nu var det heybaberiba iaf:P
En sitter å skriker på full hals, som att hon/han är besatt av nåt..
En annan sjunger, verkligen sjunger.. En påhittat låt oxå dessutom.
Sen så är det två som typ slåss och skäller för att de råkat gå in i varann..
Haha ja herregud. Att komma hem är really nice kan jag lova:D

Har tänkt så himlans mycket allt som ska vara tills på lördag att jag faktiskt för en sekund glömde bort att jag fyller år tomorrow..
Inte för att jag kommer fram till nåt bra även fast jag tänker så det knakar...:P
Men mina tankar verkar flyga fritt som dom vill nu förtiden. Ingen kontroll alls.. Helt crazy..

Fick en komplimang idag som jag blev väldigt glad över:D.
Så nu är det bara att keep on going..

njahopp.. har väl inte så mycket mer att skriva nu...
Sov så gott alla!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback