jahopps!

Idag har jag klippt mig lite.. Är nu liiiite ljusare i håret.. Iaf inte svart:D That´s good!
Sen har inhandlat förköpsbiljetter.. Förresten Sofie, vill du och Oscar oxå langa dom genom mig? Det är 160 kr i förköp, 180 kr i dörren..Ja vi kan surra om det sen:D

Ikväll kommer jag missa mina braiga program som jag ville se. Ska jobba på mitt old work ikväll. 15:30-21:30..
Såå Josse jag får ringa dig later, el some other day :)
Var ett tag sen jag var där på 2:an nu så vi får se om jag minns allt. Och om det hänt nåt sen sist.. Tveksamt!

Jag vet inte hur man hanterar sånt här...
Djupa saker. Seriösa saker.
I just can´t handle it!!!!


Nä nu ska jag trixa lite sen laga middag till the parents..
Ha en fortsatt bra dag:D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback