home sweet home..

Ja vad ska man säga om att nu är man ju faktiskt hemma igen. Back home in lovely Sweden. Känns ju faktiskt ruskigt bra..
Hemma kommer ju föralltid att vara bäst!
Meen trots den lilla bagatellen så har vi ju haft en crazy, fun suntrip..
Vi har solat, kollat på en jäkla massa speedos och string av alla de slag.
Silikontuttar hit och hängballat dit.
Bränt oss så några av oss (det vill säga jag) trodde jag fått tredje gradens brännskada på typ 90% av min hud.
Ätit en masssa mumsig mat, vi hittade iofs det bästa stället dagen innan vi åkte men men life goes on.
 På våran lilla sketna balkong med fula platsmöbler spenderade vi den mesta och den bästa tiden.
Där kom det vilda, lunga, gråtmilda, skrattgalna, tokiga, heta diskutioner fram.
Helt underbart!

Jag har fört en liten.. hm notebook ,kan vi kalla det, över våra smarta och mindre smarta kommentarer som senare i livet kommer bli till en stooor roman.
Kommer sälja som smör i solsken..
Men den behöver lite mer story in it... Men det kommer, lugn bara lugn..

En ska jag tror att vi alla kommer skryta om på denna resa är att vi av misstag hamnade på pridefestivalen..
Nej jag skämtar inte..
Det var verkligen en upplevelse kan jag lova..
Liiite fel fest för just oss men det var ju ett jäkla röjkalas iaf:P
Nåt som jag absolut inte kommer skryta med är min snygga bränna som typ inte existerar:P
Meen life goes on!

Nåt som jag faktist är ett roligare minne så här i efterhand men inte just i stunden är ju resan hem.
Jäkla flygbolag alltså.
Till nästa gång ska jag ha lärt mig att flyga ett plan själv å bara helt enkelt flyga det själv..
Slippa alla dessa flummisar som chansar hejvilt, hit och dit.
Bara prutta iväg dit man vill:D
Och vi har ju ett par resor att se fram emot bruds..Om vi ska följa planeringen:P

Just där vi bodde var det även väldigt djurrikt.
Massa katter, en söt liten igelkott, en dussin kraxande papegojor och ett X antal äckliga kacerlackor.
Jaa, första natten var ju faktiskt helt obeskrivlig..
Känslan vi hade då.. not fun!
Dom var ju ööööverallt dom där kackeräcklen..
Och det här med att om man "dödar en kommer det fler" stämmde ju iofs till viss del..
Men dom där jäkla krypen fattar inte ett skit. Skiljer på ljus och mörker är vad de kan.
Och bara vara allmänt äcklig.
Och jag skulle vilja se den som bara tar upp den levade och typ slänger ut den för att det inte ska komma fler..
Nej du, fungerar inte så..
Meen vi har blivit helt fenomenal på att röja loss med hårsprayen på dom iaf..
Peppra, peppra, peppra..
Poff.
Dead.
Mm, we like.

Ja men det börjar bli en stor risk att jag kommer flumma till det hela ordentligt snart.

Så då vill jag bara avsluta med att tacka mina flickor för denna resa.
Mycket rolig och mycket givande!!
Ni är guld värda i mina ögon!
<3


Förresten så vill jag bara gråta blod över mitt jobbschema i sommar.
Speciellt juli månad..
Alla partyn som vi kommer ha, kommer nog jag bara vara med i tanken:P

Åh just ja har kommit på eran plan oxå.. igen.
Ni ska söka in mig till "bonde söker fru"..
Alltså jag har rätt everytime alltså. Börjar nästan bli lite tjatigt:P


Nejje men jösses nu måste jag verkligen sova..
Innan jag börjar avslöja massa pinsamma saker eller nåt..

Goood night peeps!!

// Me <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback