big problem..

Jag har jordens största problem. Vet att jag är en tönt men det struntar jag i men jag vill se både Bonde Söker Fru och Frusna Män Söker Kärlek. Som så klart går samtidigt.. Hur kan dom vara sååå himla stupid!! Så nu kommer det alltså bli ett evigt zappade mellan 4:an och 5:an..Åh jösses, suck..

Nu ska jag gå göra en kanalsökning för pappa har fått för sig att vi ska kunna se 3:an ändå.. Meeen sist jag gjorde den där sökning fick vi typ bara finlands kanaler.. Vilket inte var så populärt vill jag lova.. Allra minst hos mig:P

Imorgon ska jag jobba själv. Oh lordi. Skulle egentligen haft intro på kvällspasset men icke. Jaja får hoppas att det går bra. Å att the oldies överlever..

Missat ett samtal från Umeå i förrgår.. Not good. Undra vad dom ville?

jäjä.. see you later.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback