a good day..

Idag har det var en bra dag:D
Klev upp vid 8. Vaknade säkert vid 7 men tjur låg lite. Sen gick jag en promenad å sen for jag å jobba..
På jobbet känns det mest som jag ha fika å sutte :P.. sen var vi klar en timme tidigare så då var det vara till å vänta ut klockan.. det är halv drygt..


Är skit rädd att det inte ska blir bra.
Att folk vill fara hem. Eller bara nån annanstans än här.
Ingen skrattar, ingen typ dricker, ingen blir full, ingen bli knäpp, ingen pratar med nån.. jaa massa sånt.
Usch pallar inte sånna här saker jag..Kan inte sånna här saker jag.. Men det blir nog den sista "festen" jag kommer ha oxå så folket kan andas ut:P

Men jag håller tummarna stenhårt för att det inte ska bli så..
Annars blir planen att supa ner killarna för dom blir alltid mest crazy :P


Jag tror att jag börjar inbilla mig en massa strunt nu som jag inte borde.
Måste genast sluta med det!



Nu nörjar min flummighet leda över till sömnhet..
Ögonen blir tyngre å tyngre... Men för ett tag sen var jag verkligen på topp.. haha jösses..

Tror jag börjar bli förskyld. Halsen känns no good. Men ska tänka bort sånna saker nu.. För det har jag ju inte tid med:P

jaja ska väl hoppa i säng snart..

Sov så gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback