Svamp bob fyrkant..

Missnöjd missnöjd missnöjd är vad jag är över mitt nyklippta hår..
Ser allvarligt ut som en svamp... Not soooo goodlooking direkt.
Och så fort jag nämde ordet svamp slog Carina, min frisörska, mig.. typ klippte lite extra bara därför..
Åhh, vad arg jag blir.. Men hon tyckte ju inte det. Att det var bara jag..
Men så fort jag klev innan för dörren säger Benny.
-Va fan har du gjort? Du ser ju ut som en svamp..
Jaaaa jag vet sa jag då....

Så blev jag en snygging som alla vill ha??
Nepp, inte denna gång heller.
Inget hjälper på mig verkar det som...

Nu ska jag kika lite jobb å grejsa tänkte jag..

Ha det bra!!


Chefen på Tott verkar gilla mig. För hon ringde och frågade enbart efter mig, haha..
Ja nåt som jag är bra på. Att städa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback