stupid day..

Söndag, söndag.. jaa roliga söndag..
Ångesten är fortfarande kvar. Ville inte kliva upp i mårse
Lixom bara jaa.. Dagarna här så tungsam...

Försöker hitta jobb nu lite överallt.. umeå, östersund.. Vet egentligen inte vart jag vill eller vad jag vill jobba med..
Och det skulle ju vara nice att tycka om sitt arbete. Att man vill gå på jobbet på morgonen..
Men det fanns inte så mycket jobb. För inom allt ska man ju typ ha 2 års erfarenhet plus en smart utbildning..
Vilket man såklart inte har. Not easy at all!!


Tanken var att jag skulle gå å träna men tror jag ska vänta ett tag till. 
Förskylningen vill inte ge sig alltså. Och risken finns ju att det bli värre..
Så då kommer jag alltså att fördriva tiden med att...äta.. raka motsatsen alltså..

Längtar tills på onsdag!!
Men inte tills ¨på fredag kväll då jag måste köra tillbaka..


Hmm, vad kommer hända in the future??
Vart kommer jag flytta, vad kommer jag jobba med...
??????

Ikväll kommer my sambo tillbaka.
Det känns bra för I miss her.. Skoja inte att det blir ensamt när inte hon är här.. uscha!!
Och jag har kommit på en sak som vi måste planera lite om..mm, det kommer bli bra..


Bakom molnen finns ju alltid solen!!

jaja men ma råkes!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söndagar är sköna om man slipper jobba, fufan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback