sicko...

Ja men som vanligt så  begär manpower mycket av oss men vi kan inte begära nåt tillbaka.
Visst så är det väl ute i arbetslivet men här är det ännu värre alltså.
Plus att dom är mega otrevlig ena sekunden å den andra sekunden droppar dom av smörighet..
Helt sjukt!
Jag fick iaf inte jobba någon annanstans på onsdag.
Så om jag somnar vid ratten och dör kommer jag definitivt skylla på dom.
Det kan ju vara lite tungt att somna på nätterna och ha det på samvetet.
Okej, jag överdriver en smula... Men det är hur less jag är på detta ställe..
Jag som hade planerat så jäkla bra in my head hur det skulle bli.
Så att jag kan få in alla personer.
Vill ju hitta på nåt med Madde å träffa henne. För det var ett tag sen nu..
Sen tänkte jag ha lite kvalitetstid med mamma..
Men jaja.. Jag ska få ihop det på nåt vis.
Manpower ska inte få förstöra allt.

Sen så sa jag till en utav bossarna att jag å Josefine ville prata med dom om en sak, en viktigt sak.
Så fort som möjligt.
Att vi kommer nog in i morgon då när vi båda kan förmodligen.
Jäklars vad len man blev på rösten då..
Yes nu blev det helt plötsligt lite allvar i det hela..
haha ja så kan det vara..


I mårse när jag hörde Josefines fina brummade ljud från merca-pärlan fick jag nästan tårar i ögonen alltså, haha jaaa jag blev ju grymt glad att se henne.
Hoppade ut i min pyjamas...
Men vi kommer inte hinna ses nåt typ alls idag.
Jag börjar typ jobba när hon slutar..
Typiskt alltså..


Jag skrev ju igår att det jag drömde inatt skulle bli sanning..
Haha, men njaa. Tror inte riktigt att det kommer bli så..
Den var lite toooo hmm, jaa... osann..
Åh hjälp vad mysko man kan drömma.
Och drömde massa olika drömmar oxå dessutom.
Ja men ma få väl se..


Nää men nu ska jag ta å göra nåt..
Kanske fixa en skiva till bilen som jag aldrig tycks få till..
Jag är ju så väldans teknisk utav mig..

Jäjä.
Men ha en bra dag!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback