prat prat å mer prat.

Alltså det här börjar bli läskigt..Pratade i sömnen inatt igen..
Tydligen en massa som iofs inte var så sammanhängande men var tydligen ganska cranky. Hade som nån diskution men nån..
Minns att jag drömde att alla hade glömt bort min födelsedag.
Å ingen fattade att jag blev ledsen på dom.
Sen var det massa konstiga saker som jag blev ledsen över hela tiden. Å Josse var jätte arg på mig, i drömmen alltså å då blev jag arg, haha.. Skit strange var det iaf..

Var tvungen att googla fram varför man pratar i sömnen. Vad experterna säger. Men de visste inte exakt mer än att personen var oftast ur balans, stressig å sånna saker.. haha ja men det känns ju bra.. Fast det stämmer väl iofs.
Men tror inte jag har pratat i sömn på flera flera år.. Men vad vet jag.. Ingen riktigt som sagt nåt direkt :P

Idag har jag varit extremt seg, som en snigel. Huvud och nackvärk.. Inget har riktigt flyte på.
Har inte hört vad folk har sagt till mig, vare tvungen att fråga VA? flera hundra gånger typ. Sen har jag inte fått fram många ord rätt. Dyker bara fram helt ologiska ord i mina meningar... Faktiskt lite pinsamt när jag har träffat okända människor idag..
Men kvällen blir iaf lugn I hope.. Ingen som ska ut här iaf så det blir nog mys framför tvn.


Om jag klarar av att sitta där ute bland allt folk.. :S
Vissas röster är lite skarpa..

Just nu sitter jag å Josse inne på rummet efter våran halvt romantiska middag, spelar lite lugn music, snackar å relaxar.
Vi måste ju återfår energin och krafterna till jobbet i morgon igen..
Ny dag, nya tag..

Mitt hjärta svider lite gran för ajg kan nog itne fra hem över påsk. Vi är ledig fredag och lördag.
Så tanken var ju alltså att åka hem å fira med familjen. Hitta på lite skojs, köra skoter, grilla, dricka chokopunch å bara mysa.. Men som vanligt så förstörs planerna pga Manpower. Och att jag som vanligt måste "gå ifrån" schemat.. Suck. Kommer då att jobba nästa vecka på ICA, och det var tydligen hetl omojligt att fixa nån annan i två dagar. Åhhh vad jag blir ledsen.. Hur många gånger som helst nu som jag inte följt schemat å bara bläääää..

Nää men nu måste vi tydligen fara å träna.. kände ju inte för det men men..
hej då..!!


Kommentarer
Postat av: Elina

Det är rätt roligt med folk som pratar i sömnen. Min pojkvän gör det ibland, och han är så söt :)

Postat av: Elina

Haha, läskigt :/

2008-03-15 @ 21:35:40
URL: http://trefoil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback