pain...

Har så himla ont i magen.. Blää!!!

Idag har jag varit inne på resturangen på olympia. Var kuligt faktiskt:D
Men mina chefer har tydligen satt upp mig på jobb där i morgn utan å fråga och att det är min lediga dag.
Visst det är väl bra att få ihop timmar men det handlar inte om det.. Utan att dom bara gör saker bakom ryggen å inte informerar.. Hur kan man boka in nåns lediga dag på jobb utan att jag ens tackat Ja??
Plus att dom inte ens gett mig rätt info idag om hur länge jag skulle vara på olympia..
Uscha, blir så himla less. Varför ska vi ställa upp på dom för???

Jaa alltså igår var det utgång. Blev en lugn kväll eftersom man skulle jobba idag.. Men det blev sent ändå.. Först pratade jag i telefon sen har vi några idioter som trodde dom skulle vara kul å ja dom var jäkligt svinig.
Vem över 5 år tuggar på chips å sen spottar ut det fulla kylen?? Joo tydligen finns det några som är i 20 års åldern som  gör det. Jag är så arg så att det ryker ur öronen... Vad fan sak man göra, dom nekar å skyller på varann...
Fyy fan alltså säger ja bara..



Nä jag orkar verkligen inge mer..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback