oh happy day.

Datorer och elektronik är ju verkligen inte min grej.. Fy jag blir helt galen.
Nu har word låst sig så man kan inte ändra eller öppna ett nytt dokument.. Så mitt cv ligger bara där och inte riktigt klart..
Så då måste jag ringa kundtjänst. För Emanuel har nog listat ut vad problemet är, jag måste ha en produktnyckel..
Ehh jamen jaha, vad är det då?? Det ska tydligen finnas med på nåt papper, men dom ligger hemma. Och pappsen hittade det inte..
Hmm, ja så det var bara att ringa. Jordens längsta kö, så jag valde att dom skulle ringa mig iställe men men det kan ju bli typ mitt idagen..¨och då gör väl jag nåt annat.. Tusan för detta alltså!


Idag är lill-biggan här å hälsar på :D. Skojs. Så nu är systrarna Larsson ute i backen..Lite tråkigt att jag inte kan följa med.. Men vi ska mötas upp på olympia senare idag för att käka lunch.. Jag tar på mig the stuf och åker upp med gondolen.. Så nu måste jag nog sätta lite fart insåg jag.. Hade tänkt gå ner å träna en sväng men nu blev det ju massa strul som tog upp tiden så det får bli ikväll då kanske..


Åhh, vi ska äta nått mums till middag idag!!
Längtar!


Ja i mårse var jag tvungen att torka bort det äckliga i våran kyl. Vi hade ju tänkt vara stenhård å låta J och V ta bort men eftersom ingen erkänner och typ skyller på varann så skulle det ju inte göras om inte nån utav oss gjorde det..
Förstår inte alls hur man kan vara så respektlös.
Det börjar verkligen på dagisnivå på folket här.
Plus att när vi kom hem från våran promenix igår insåg vi att nån hade snott våran matte som vi har utanför dörren.
Jaa, nån hade på allvar lixom slösat energi på att ta bort och gömt den i ett skåp.
Hmm, varför undrar ju vi såklart. Men vem det nu är måste ju ha extremt lite att göra på dagarna..
Jaa så mysteriet fortsätter på contan. Spöket Laban börjar komma fram mer och mer nu..
Undra vad som kommer hända härnäst?


Yes men nu måste jag grejsa med annat.
Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback