not just me..

TVILLINGARNA

22/5-21/6

Du oroar dig för många olika saker och det gör att du inte riktigt kan njuta av fredagen. Rastlös kväll.

Ja det dagen horoskop stämmer in väldans bra som det känns just nu iaf..

Ikväll vet jag inte alls vad som händer. Kanske en myskväll med lets dance på tvn?
Beror väl på vad resten av familjen i åre har tänkt sig. Vad josse har för plans, hon kanske har busat ihop nåt..
Vem vet..

Du har rätt.. Så jäkla rätt. Men det är just det som gör att det blir lite svårt att ta till sig. Det tar ett litet tag.
Men det är alldeles för mycket negativt, för mycket gnäll. Det blir ju inte bättre utav det.
Så nu, skärpning. En rejäl skärpning. Nu måste man göra det bästa av den tid som är kvar. 
Att vi minns det som var bra. Det som är roligt!!
 


Men det är inte bara jag..


Nu jäklar ska denna månad bli en utav mina roligste månader. Mina braiga minnen från Åre ska skapas nu..
Nu jäklar alltså måste man ta fram de rätta takterna, de gamla takterna..
Show them what we are made of, eller hur josse?

Idag är det extremt fint väder ute.. Och jag sitter här med långballingar å mössa å väntar på att pappa ska bli klar snart.. Eller snarare att brorsan ska komma å hämta en utav skotrarna..
Jag å papps ska ut på sjön. Grilla å fiska å bara må gott..
Men det känns som att solen kommer hinna försvinna, paniken!!!!
Måste dom ta sån tid. Klockan e ju 11.. kom igen nu!

Mamms kan inte följa tyvärr för hon är fortfarande helt däckad i flunsan.. uscha!
Men kan mysa med henne sen idag.

Åker väl tillbaka till Åre lite senare på eftermiddagen idag. Får se när det blir..

Nää men nu måste jag skynda på detta lite..


Ha en bra dag allesammans..
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback