Min dag..

Okej, nu är det på G.. Jag och Josse har gjort en plan. Så nu ska vi bara tala om för våra chefer hur länge vi ska vara kvar.
Jaa nu har vi bestämt oss och vi kommer nog inte behövas längre sen heller.
Jag pallar inte att jobba åt dom här mycket längre.. Så är det bara..

Jag var uppe föra tuppen jag i mårse iaf..
Klockan halv 4 hoppade jag upp ur sängen.
Sov extremt dåligt.. Vaknade flera gånger och har bara varit orolig...
Men jobbade bara till 12. Gick hyffsat iaf :D
Fast han jag skulle jobba med kom försent och fick smått panik.. men det löste sig..
Jag har tappat bort min klocka.
Vart fan är den???!!
Är riktigt orolig och undrar, undrar om nån har tagit den..
Jag har en aning om vem som kan ha snott den men ja..
Bevis, jag behöver bevis..
Vill hitta min klocka!!!!
Jag hade jätte mycket att skriva om förut men nu har jag tappat allt..
Måste vara för att Emelie och Ingrid förvrider mitt huvud..
haha..
Dom e så skojsigt :D
Ja ha nää men jag ska snart bege å träffa josse å vi ska handla.
See you!!
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback