ICA Susanne

Jahopps då var den här dagen gjord. Dagarna går ju gansak så snabbt ändå.
Man kliver upp far på jobbet, jobbar, kommer hem, å lägger dig för natten. Typ nåt sånt.. Jaa så jäkla underhållande.. Men jag trivs bra på ICA, vilket känns bra så hoppas att man får komma tillbaka :D

Och idg kunde jag faktiskt hjälpa några. Börjar få lite koll på vart saker är å så.. Vilket känns mycket bra..
Men är ändå fortfarande mega förvirrad ut inom vissa grejer oxå.. men men sånt ä livet.

Ja å i måra ska man ju klä ut sig som en påskkärring oxå, haha. Ska ta några snygga pics. Värsta e ju att jag ska nog in på en annan affär innan jag åker hem, och då har man massa smink å grejs på sig, hmm dom kommer tro att jag är helt crazy, haha....
Plus att skärtorsdagen är en utav de värsta dagarna, blääää!!

jaja sova nu..

God natt alla !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback