goodnight..

Den här dagen har varit en blandning av både massa saker å sen inget..
Känns som man varit vaken i 100 år när man kliver upp 4 på morgonen å sen när man slutar är ändå klockan bara 12...
Sen har jag ju mest sove å käka middag å bara fördrivit tiden.. Å nu är det dax för sängen..
Men som vanligt tycker jag det är lite läskigt att somna här själv.
Vet inte riktigt varför.
Men lite scary är det faktiskt..


Men i morgon hade jag inte tänkt sova bort hela dagen..
Har massa saker som ska göras.
Skriva Cv och skicka ut.
Oxå fått mejl om work in Umeå som jag måste skicka in till..
Sen ska jag ringa till gällivare oxå, haha..
Yes box ska höra mig för om lite saker.
Ingen idé att nämna vad för jobb för då tror folk att jag är helt crazy in my head plus att det kommer ju säkert inte bli nåt av det..
Som vanligt med mina planer..
Hmm, vad mer ska göras.
Joo träna hade jag tänkt hinna med oxå.

Jadå, det ska gå.
 Även om jag kommer vara trött som ett as och kanske vill sova lite, bara en stund så ska jag nog hinna med allt :P



If i´ll fall would you pick me up?..




Så fort jag tänker på det måste jag bara skratta..
Sonahustru.
haha alkohol gör det mest konstiga med folk..


Nää nu blir det pyjamasen sen sängen..

God natt folket!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback