Friday morning..


TVILLINGARNA

22/5-21/6

Du trivs med lyx och överflöd, så vill du njuta av fredagen lönar det sig att satsa på lyxiga detaljer.

Hmm, känns inte som att det kommer stämma så jäklans bra haha.. Lyxiga detaljer, hmm tål att fundera på..

Olympia igen idag.. I hope att det blir ganska soft idag med.. För efter cafét blir det städning av värmestugor.. Jippikayey!! Lägga ner energi på dom är ju iofs lyxigt överflöd så det är väl det jag får göra då.. Eller oxå inte..
Ber till gudarna att jag inte kommer få de största stugorna, för då kommer jag nog gråta en skvätt...Jaja!

Ska kolla lite mer om resor idag. Lite tågtider till stockholm oxå, jaa det här måste vi ju får ihop bruds..

Inatt har jag tydligen pratat i sömnen. Jag som trodde jag hade slutat med det, men nu har jag fått för mig att börja igen..
S -Men vi måste ha ett papper.
Då svarar Josse mig som tror att jag blivit crazy
J -Papper, vadå pappar. ,vad ska du med det till??
Då vaknar jag till å undrar om inte hon blivit crazy som surrar om massa papper.
Så jag muttrar nåt å sen somnar vi.. Så det var alltså inte Josse som va crazy utan jag..
Yes, å tydligen var det inte första gången som jag surrar i sömnen heller, haha ops!


Idag är det fredag vilket menas med helg för vissa. Här i Åre märker man som ingen skillnad alls på vardag å helg.
För vi går ju ut mitt i veckan, flera gånger i veckan. Nästan aldrig att man går ut en fredag el lördag. Det är ju dom som semestrar som går ut å skojsar då..Vi säsongare vi jobbar.. Mmm, så det är lite förvirring in the brain.
Så ha en bra helg alla ni som har det :D


Idag måste jag helt enkelt säga nej. NEJ!
Kan inte vara så svag längre. Måste skärpa mig.
Vet ju att jag kan. Att jag kan säga Nej!
Dåså, problemet är då alltså??
Kom igen nu!


Jag måste ta å lägga in lite pics på bilddagboken. Blivit väldigt dåligt med det nu på sista tiden..
Har iofs inte så mycket att visa men nåt kanske jag kan skrapa fram..


Jäjä, men see you later..

Ha en bra dag gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback