en helt vanligt lördag..

Jahopp då har man tagit sig till åre då. Trots mycket klagade och snyftade..
Som vanligt var det highlife här hos oss.. Alla skulle ut å festa. Och som vanligt så är det massa okända människor oxå. Jaja, jag orkade verkligen inte följa med..
Jaa jag är nog jordens tråkigaste person men gick inte denna gång heller..

Plus att min förskylning aldrig nånsin verkar ge sig..
Känns som att jag fått feber igen.. Men det spelar ingen roll för jag har ändå inte tid att vara sjuk nå mer..,
Plus att mitt lukt och smaksinne är verkligen i kortslutning... Känner inte ett skit. Så att äta känns helt meningslöst..

Var på stan en sväng idag..  Även fast jag ville ha massa saker så köpte jag dom inte. Känns inte som att mina pengar räcker till sånt just nu.. Sen kunde jag som inte ta mig i kragen att handla det..
Utan jag for tillbaka till systers apartment å kollade tv tills de kom hem. Då gick vi å handla mat iställe..

Syster sa nåt jäkligt smart idag faktiskt. Hon försökte göra mig lite glad när det kändes som att jag ville dö.
Sen sa som en smart grej om en viss person.
Och hon har så himla rätt oxå.
And for me it´s over now..
Säkerligen för den andra personen oxå, om det nånsin började..


Åhh jag missade ju lite på melodifestivalen.. Men det kanske inte gjorde så mycket. Det är ju crap som vanligt.
Bara jag som tyckte att Linda Bentzings låt påminnde om hennes förra "schlagerlåt".
Jaja det finns väl större problem..


Jaja men nu ska jag väl kika lite tv sen sova..

Sova så skönt.
Fast det känns läskigt att gå  å lägga sig oxå.
Typ som att nån ska komma in å mörda mig eller nåt :S.. eller nån konstig känsla har jag iaf..

Ja men ha det så bra gott folk.

Hoppas ni får en fortsatt bra helg.!!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback