Dagen har kommit..

Today is the day.
Idag ska vi säga upp oss. Men ska jobba kvar till vecka 14.
Jaa nu ger i upp detta och beger oss mot ny mark och nya äventyr.
Vart vet vi ju inte än.. Men det kommer lösa sig tillslut. Det måste göra det helt enkelt...
Det ska göra det!!!

Japps så nu är det bara att söak jobb som bara satan igen.
Överallt och ingenstans. Fast mest i Umeå å stan..
Fast det skulle vara så jävla bra om man kunde få en braig apartment å ett braigt jobb så fort som möjligt.. som såklart ligger lite nära Josefine..:D
Sen så har jag även hört viskat i mitt öra att Sofie kanske ska bege sig Umeå. Men skoja inte att vi kommer ha fun!
Vi ska hitta på massa skojs å ha partyn å mys å ja allt..!!

It´s gonna be great..



Nää men herregud här kan jag inte sitta hela dagen...

Måste ju duscha å fixa til mig lite.. Varför? Joo för att vi ska säga upp oss.. Mohahahahahaha

Ska försöka fixa nu så att jag kan byta bort min kväll på marknadsfakta.
Eftersom det blev för mcket för mina chefer så kirrar jag skiten själv. Förhoppningsvis.

See you later peeps!!

// S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback