14:30

Om en halvtimme klappar jag igen kiosken..
Idag har jag sålt:
3 koppar kaffe
1 kopp oboy med grädde
1 chokladboll
2 ramlösa
Ja jag tror det var allt..
Inte särskilt mycket med andra ord..

Liften har stått stilla extremt många gånger idag...
Tycker synd om dom som måste sitta där uppe i skitvädret å vänta..
Jaja men det är nog ingen som har tvingat dom att bege sig ut å å åka just denna dag heller.. Får man hoppas iaf..


Hur ska jag klara detta..?
Problemet är att jag verkligen måste oxå.
Har planer som gör att jag måste klara det här.
Vill inte att det ska vara som alla andra år..
Det måste få ett stopp. Ett slut!!


Jaja ska väl packa ihop lite grejer här å grejsa lite..

see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback