the weekend..

Jahopp då har ännu en helg flugit förbi..
Först delan av hos Sandra å familjen i Aspås andra delen i Hoting:D..

Men var ju riktigt nära att jag inte skulle ta mig hem på lördagen.
När jag väl hade kommit till busstationen, typ en timme tidigt, insåg jag att nä det går ingen buss hem kl 17:30. Den sista gick 15:45,.. Plus att det var fullt med alkisar där som slogs och spyde om vartannat..
Hatar verkligen när det händer sånna där saker. När planen bara spricker... Heeelt oförberett.. Tårarna var inte långt bort. Plus att det bara blev värre med alla dessa fyllisar.. Å sen försökte jag ringa alla, typ ingen svara, sen kommer det en alkis å börjar prata med mig.. Men just då kom det en vanlig kille å undra om jag kunde hjälpa han med busstabellen.. Räddaren i nöden!!
Men som tur va kom jag hem. För jag har världens bästa föräldrar. Världens bästa pappa. Han kom å hämtade mig:D
Under tiden satte jag mig på Subway å försökte lugna ner mig själv. Haha, vilket faktikst inte var så enkelt..Ångesten av att jag inte skulle komma hem satt kvar ända till pappa kom..
Men pappa spurtade till stan sen hem igen. Jag hoppade ur kläderna och på med party kläderna.. Försökte fixa håret lite smått.. Men de mesta såg crap ut men jaa tiden var knapp:p Sen körde jag som en rally-kalle till Hoting.. 
Till festen, stämmningen och alla underbara människor!!


På söndagen var man ganska seg ändå.. Även om man inte drack så mycke..

Blev lite mys, fika å prat. Josse och Jörgen kom å sen for vi till dom å kikade movie.

Om en brud som tuggade av killarnas balle, haha. Fast inte med munnen:P.. Mm, den var bra med andra ord:p 
Men sällskapet var ju bra iaf:D Huvudsaken de!

Idag har det hänt nada.. Inte ett skit.  Lagat mat å städat lite... Har hosta mest hela natten oxå så blev en ganska lång sovmorgon..
Å sen ett ganska långt samtal:D.

På onsdag ska jag på intervju. Shit, what if?!
Hmm, nää vågar inte tänka way too much.. Ingen idé..

jaja see you all!
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback